MELVIN

jag måste träffa min favorit snart:

det är egentligen helt sjukt att en av mina kompisar har barn. det är över ett år sedan vi fick veta att hon var gravid. jag satt och väntade tillsammans med barnmorskan och det tog en sån himla tid. när hon kom tillbaka till rummet och vi väntatade på resultatet skakade jag av nervositet och barnmorskan sa "det verkar som om du är mest nervös?" tänk att ett helt år gått! snart kommer han vara nästan vuxen och springa runt och jaga flickor dagarna i ända. med dom ögonen kommer vem som helst att smälta.

när jag blir stor vill jag ha en stor familj! jag tror det är för att jag älskar mina fina syskon så himla mycket och för att jag vet hur tråkigt det hade varit utan dom.
c har redan börjat tjata på mig. hon vill nämligen bli världens bästa gudmor. men oroa er inte! jag skulle aldrig vilja bli mamma som 18åring! ett barn skulle liksom förstöra alla min planer och dessutom har jag ju inte hittat den potensiella fadern ännu! tjugofem låter väll som en bra ålder? inte för ung och inte för gammal och då har jag trotsallt ganska många år på mig att skaffa en massa bebisar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tycker jag låter perfekt. Jag var 25 när du kom o det var heeelt perfekt! ;)

Mamma

2010-04-17 @ 12:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback