hehe

skulle ha någon söt bild på mig själv här men istället bjussar jag på några tjusiga bilder på mallan:

är hon inte lik heidi montag på sista bilden?

se det här som pay back för du vet vad. det hon gjorde mot mig var så ondeskefullt att jag inte orkar nämna det i bloggen igen. måste gråta en skvätt när jag bara tänker på det. ni nyfikna satar kan ju snoka er igenom bloggen, eller så kanske ni är så efterhägnsa att ni redan vet vilket svek jag talar om. iallfall, malin, nu är vi NÄSTAN kvitt. NÄSTAN.

Kommentarer
Postat av: ida

hihi. vilka bilder

Postat av: Anonym

Var det Johan Palm skämtet, eller?!

Mamma

2010-04-27 @ 10:33:50
Postat av: J P

sexii bitch den där malin. ;););)

2010-04-27 @ 18:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback