fråga: är jag i behov av en psykiskuttredning? svar: mycket möjligt

jag typ sprang hem och fast jag intalat både mig själv och camilla (mest c då för att hon inte skulle behöva spärra in mig på psyket) att jag absoult inte skulle se det sista avsnittet av glee så satt jag ändå där framför datorn. och herregud. och herregud. för att inse att jag faktiskt redan hade sett det sista avsnittet och att det nya kommer ut först på tisdag.
denna besatthet börjar uppnå nya nivåer. den börjar springa ikapp o.c på besatthetsskalan och då var jag ändå...ja vad ska man säja...SJUKLIGT BESATT!!!!!!!!
besatt på ett: göra-kollage-få-raseriutbrott-när-jag-inte-får-dvdboxen-i-present-råkar-beställa-2-ex-av-soundtracket sätt.
det mesta av min tankeverksamhet (hähä, som om det skulle finnas någon sådan hos mig) under tre dagar har gått åt till att fundera över hur jag någonsin ska hitta en kille som är lika snygg som puck och lika snäll som finn. och hur i hela jävla världen jag ska hitta en bög vän som är lika fab som kurt. och jag kan konstatera att jag skulle dö för att få stå på scen och sjunga och dansa. eehh ja, om man bortser från lite scenskräck och det lilla faktumet att gud ej blessade mig med gyllene stämband och en korrdinationsförmåga a la michael jackson.

(och här skulle det vara riktigt fett med ett flott kollage tillägnat min nya favorit serie of all time men istället fåre bli det här klippet)

jaja, ni kommer ju inte titta på klippet så det få bli en bild också (döh)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Emma, din Glee-besatthet överstiger min besatthet för OC och Criminal Minds sammanlagt! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback