löskjdiou21pie3y4oimxdoqeklfsd jkv<.z a<-S:

ni ska se hur jag riktigt SLÅR på tangenterna nu när jag skriver. i ren ilska. jag gick över till emelie, hon bor kanske 200 meter från mig. det var som att vandra genom helvetet på vägen dit. snön piskade i ansiktet och på vägen hem snubblade jag och landade i snön TVÅ gånger. faaaaaaannnnnnnnnn vaaaaaaaaaaaad jag haaaaaaaaaaataaaaaaaaaaaaar det häääääääääääääär!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mina fötter är fortfarande som isbitar och jag vill lägga mig under ett täcke och dö. man bara ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bara att säja hej och välkommen till vinterkoman. adjöss.


Kommentarer
Postat av: kim

jag blir galen! när det snöar blir jag så sjukt negativ! och jag förstår inte varför? Jag åker ju snowboard, jag tycker inte illa om vintern. Men samtidigt HATAR jag kylan och när det snöar!

Postat av: matilda

Jag förstår inte dem som längtat efter den här förbaskade snön

2009-10-07 @ 19:01:53
URL: http://matildape.blogg.se/
Postat av: Dessi

Vi har haft hällande regn hela natten och nu på dagen har de varit +9 och strålande sol inte en snö droppe så lång ögat når, förstår att du verkligen hatar snön de gör jag också även om de är vinter här å så är den ca 4 månader kortare än där uppe, ska upp dit 23 okt har redan ångest och ont i magen hugaligen för snö och kallt blääää för vintern den borde utrotas helt å hållet:)

Vilken lite sötnos ni har fått hem för den delen han ser jätte snäll ut:) vi har haft en sån fast en tik och hon hette Nadja de var min ögonsten:)

2009-10-07 @ 21:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback