hihi..oj

tsatsiki har blivit stor

me lajki

Kommentarer
Postat av: Dessi

Hörde att du vill att jag inte skulle ha lösenord på min blogg:) men de kommer jag fortsätta ha, för de är så pass mycket knorr om vad jag skriver, fast jag inte namnger några personer, så tyvärr den kommer vara skyddad en stund till, orkar inte ha vissa människor som snokar på min blogg ex min syster, vill dom mig nå så kan dom ringa:) men vem vet kanske snart när jag inte är så sur/irriterad längre, de håller på gå över men de tar sin lilla tid, och under den tiden vill jag kunna skriva av mig utan att nån ska kommentera de:) Kramen bananen och för den delen DUKTIGT gjort av dig att sluta röka, hoppas du är envis och fixar de för de är svårt el iaf när man rökt över 24 år:(

2009-10-18 @ 10:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback