no matter what happens, i'll be ready for anything, for everything

jag har införskaffat mig en fet vinter jacka. så långt från emma man kan komma alltså.
anledning - jag orkar inte frysa mig genom en hel vinter igen. jag må vara superwoman men någonstans måste man dra en gräns.
nu chattar jag med malin på msn. vi sitter vägg i vägg. gud vad jag har gått och blivit bekvämlig.
igår när vi såg på idol började jag hoppa i soffan av förtjusning när jag trodde att jordin sparks sjöng duett med en av jonas brothers.
nu ska jag och malin hyra film. risken är ganska stor att filmen vi vill se "i taket lyser stjärnorna" inte finns. det är trots allt kiruna vi talar om.

talk to you when i talk to you.
puss.
ps. tack för era pepp-kommentarer. sånt blir jag lite rörd av. och så ni vet - forfarande rök fri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback