MONDAY - i'm too young to feel this old

hallå där mina små kex, sitter ni här och smular? visst var det länge sen?! jag har nämligen legat i koma eller liknade sen jag kom hem i fredags.
vi målade bland annat av en naken kvinna. det kändes såklart märkligt till en början men sedan gick det bra tills jag upptäckte att en kille satt och råstirrade på mig. han såg ut som 2009-års svar på hyde från that 70s show. helvete alltså. en ascool snubbe sitter och stirrar på mig samtidigt som jag försöker måla av en NAKEN kvinna. trodde jag skulle kissa på mig.
sedan på kvällen fick jag och två klasskompisar chips-abstinens och skulle söka någon ica affär. tror ni vi hittade det? självklart INTE. så vi vandrade längst e4an till sunderbysjukhus och handlade i godisautomaten. livin' the dream oooh yeeaah.
jag gick också BANANAS inne på monki och kom ut med...ingenting! men det jämnade ut sig för jag kom ändå hem lite smått och gott, bland annat en HATT. oohh yeah. en hatt! en till sak att stryka på att-göra-innan-jag-dör-listan.
har varit och tittat på grease-repet idag. fy vad alla är duktiga. ska låna ut mina skinntajts till sandy på slutnummret. så om ni tänker "snygga tajts, vars kommer dom ifrån?" så vet ni. nu är jag helt sinnessjukt trött. au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback