ME ME ME ME ME

Du heter: emma

Smeknamn: några jättekonstiga! vad säjs om näcken och sockerpullan?
Låt som när du är ledsen sörjer till? något med håkan. typ det är så jag säjer det.

Beroende av: lite olika saker.

Vem behöver du mest just nu: någon fin, äh inte vet jag, jag tycker det är bra med ensam tid.

Vad tror folk om dig?: det vet jag faktiskt inte. men dom som inte känner mig tror antigen att jag är blyg och söt eller ytlig och bitchig.
Stämmer det? haha, ah ibland.

Vad får du oftast komplimanger för? överlag - mitt hår/kläder. killar - rumpan. dom är så förutsägbara.

Vad säger du för att imponera på någon?  är bara mig själv och ger lite extra komplimanger såklart.

Hur imponerar man på dig? är rolig, avslappnad och lite hemlig.

Brukar du skratta för dig själv? alltid.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ring!!

Var bor du? kiruna.

Trivs du där: nej.

Äger du några converse: ett par vita med lågt skafft och ett par svarta vanliga.

Sprit, cider, vin eller öl: öl?

Brukar du bli för full: nån gång.

Vad har du för mobil operatör: telia.

Är du allergisk i mot något: nötter och på senaste tiden börjar jag misstänka (snyft, snyft) mjölk!

Har du haft sex idag: nej.

Nästa mål i ditt liv: flytta från kiruna.

Hur svarar du i mobilen: hej det är emma.

Vem ringde du senast? minns inte.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: minns inte det heller.

Antal timmar sömn inatt: typ 9 timmar.

Sov du ensam: ja.

Brukar du komma i tid: nej nästan aldrig. tidsoptimist.

När mår du bra: not on top of the world men okej väll-

När blev du fotad senast: igår, tror jag.

Hur känner du dig nu: trött.

Vanligaste färg på dina kläder: svart och grå helt klart.

Vad tycker du om fötter: jag hatar fötter! har fobi för fötter! dom är äckliga.

Vad saknar du: -

Hade du en bra kväll igår: jo! hängde med amanda. alltid lika roligt.
Favorit dryck på morgonen: o'boy.

Rakar du benen: ja. fast brukar oftast använda weet eller vad det där hårborttagnings medlet heter. jobbigt att raka och dessutom det blir mycket bättre med weet.

När brukar du oftast gå och lägga dig: väldigt olika. från 21-06.

Är du blyg? ibland.

Sysslar du med någon idrott: nej för fan.

Vill du hellre ha mail än brev: nej. mycket trevligare med brev!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: varför inte?

Har du spytt offentligt: offentligt och offentligt.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: gå in i ett omklädningsrum och spanat samt lyssnat på skitsnack om tjejer.

Är du nöjd med ditt liv: nja.

Är du bortskämd: ibland.

Vad gör du i morgon: är i skolan, äter, sover. resten av tiden  - öppen för förslag.

Vad är det värsta du vet? diskriminering.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? beror på vilket humör jag är på samt hur mycket pengar jag har.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? ordet "kändis" klingar så himmla dåligt. dom är ju männskliga precis som alla andra. klart att det finns vissa man ser upp till lite mer. typ jonas gradell och carolina gynning. om dom klassas som "kändiar" annars typ oprah!

Vad längtar du till? SOMMAR.

Har du bra vänner och äkta vänskap? klart. jag har några riktiga guldklimpar i mitt liv resten är bara bekanta.

Vad använder du för shampoo? något random, kommer inte ihåg.

Vad är det finaste du fått? materiellt? kan inte välja. annars - en komplimang från honom.

En speciell dag du minns: är du galen? kan ju inte välja en dag.

Hur gammal är du: 17.

Tycker du om någon just nu: ja. fast på ett kärleks vis? njjaa..

Om fem månader: klart. kommer aldrig sluta tycka om mina vänner/familj.

Du samlar på: bilder av olika slag.

Gröna eller röda äppeln: röda.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: camilla eller amanda.

Gillar du golf: inte direkt va.

Vilken tid gick du upp idag: 10.

Har du sovit i din egna säng inatt: ja.

Har du strumpor på dig nu: nej. strumpbyxor.

Är det okej att gråta: visst är det det.

När grät du senast: igår. till gossip girl. åh chuck.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpt en chanel 2.55, en lägenhet i paris, rest, sparat och gått lite bananas inne i vissa affärer osv.

Bär du glasögon eller linser: har glasögon men använder inte dom så ofta.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: olika, fast kring 12 kanske.

Har du piercing: öronen.

Vill du gifta dig: ja, någon gång.
Vill du ha barn: ja, någon gång.

Solar du ofta: aldrig typ.

Är du bra på att laga mat: oh ja. älskar att laga mat.

Är du flygrädd: litegrann ibland.

Hur vig är du: det är inte en fråga om hur mycket det är mer en fråga om jag ens är det.

Är du musikalisk? musikalisk och musikalisk. jag älskar musik och har faktiskt kunnat spela knockin' on heavens door på piano.

Vad dricker du helst när du är törstig: cola cola cola! geee miiiigg!

Vilken är din favoritglass: kan inte välja. finns så mycket. geee miiiggg!

Tror du på ett liv efter döden: klart. jävligt trist annars. tror man hamnar vars man vill hamna. vill man ligga i en kista och rutna, fine! vill man flyga upp till himmlen, javisst! vill man födas om, självklart! föredrar man helvetet, go ahead!

Tycker du om sushi: har aldrig testat. tror det inte smakar så mycket.

Vad äter du helst när du ser på film: chips.

Bor dina föräldrar tillsammans: ja.

Har du tandläkarskräck: ibland. beror på vilken tandläkare det är. finns några riktigt läskiga.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du: grön/grå.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:  ja.

Biter du på naglarna: nej usch.

Röker du: ah.

Hur ofta tränar/motionerar du: haha, aldrig?

Senaste låt du hörde: cold desert - kings of leon

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback