FÖRBANNAD

alltså fan vad jag hatar såna här svenska produktioner som tillexempel robinson och melodifestivalen. ändå kollar jag på det. helvete också. igår satt jag och skrek framför teven. tänkte direkt att nu hejar jag på det gula laget (lagen heter inte ens nord eller syd som back in the day, what the fuck liksom!?) men sedan visade det sig att den förbannade jävla christan eller vad han heter var på det laget. han snackar så jävla mycket skit. om det är någon som ska åka hem och tröst äta så är det väll han!?!? det är väll det enda han gör varje lördagskväll 03.00 för att han inte får nått. han kommer från småland men envisas med att prata den skitjobbiga sortens stockholmska med mycket EEEEE med amerikans brytning. what the fuck. OCH VARFÖR BRYR JAG MIG ENS!!!??? jävla skit. nu måse jag överge lag gul och heja på lag blå fast det består av massa bitterfittor. eller så hejar jag på enskilda personer som lukas, mika och dom två lärarna från malmö. eller så gör vi såhär första bästa får skjuta mig om jag sitter framför tv4 nästa lördag klockan 20.00.

Kommentarer
Postat av: matildap

åhhhh jag håller med dig emma, jävla christian!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback