en dag ska du och jag skrattat åt dom jävlarna som blev kvar

förfrusna fingrar, gul snö i barnets mun, ni kastar pappersdrömmar i sopkorgen varje dag, illgröna byxor på rea, 70 %, dom måste vi ha ha ha. gaaahhh. NOT.
ni är dom som blev kvar. ni är förlorade. lost in the massive black hole. HA-HA-HA
du och jag vi ska sitta här vridas vändas plågas, bara ett litet tag till, bara ett litet tag till min kära
du och jag mot dom, dom där med blödande osynliga sår i brösten
du och jag mot som säjer, såhär och såhär och såhär är det. så är det. bara så. det är så det är. du gör fel!

im soo-o-o sorry you didn't make it, i'm sending you straight to hell. i'm soo-o-o sorry. NEXT!

en dag ska du och jag skratta åt dom jävlarna som blev kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback