YESTERDAY MORNING

Gårdagens morgon var nog en av dom finaste jag varit med om! Väldigt konstig med tanke på att jag var så arg där på natten. Den såg ut såhär:
Ungefär vid vid halv sju duschade jag i så varmt vatten att hela badrummet var som en bastu. SÅ MYSIGT.
Sedan gjorde jag färskpressad apelsin jucie och åt frukost med mamma. Det hinner jag aldrig annars för att jag är så stressad. Jag hann även fixa håret! Det hinner jag aldrig annars heller.
Vid halv 9 ringde Amanda mig. Hon skrek slå på femman, slå på femman! Jag sprang till teven och vem är inte där i rutan om inte Robert Pattinson my love. Han pratade om sitt hår! Fast jag lyssnade nog inte så mycket, var för upptagen av hans vackra ansikte. Tror jag dog lite också. Satt där och åh:ade och naw:ade och aw:ade och åh gud:ade.
Sedan åkte jag till skolan, hade med en överraskning till Amanda, Ljudet av ditt hjärta. Hon skrek så det ekade i hela korridoren tror jag. Sedan fortsatte morgonen i ett enda stort glädjerus!
När jag berättade om "de olika stadierna man hamnar i på natten" kom Mimmi på världens grej! Man kan ju alltid skylla på dom olika stadierna! Om man känner för att vara lite elak säjer man bara men äsch jag är i stadie 2/3 nu!

Här får ni alla stadier så ni också kan skylla på dom!


1.Glada stadiet, man skrattar åt allt! Det är nu man ska kolla in klipp som man annars inte tycker är så roliga egentligen

2. Glada men med smak av bitterhet stadiet - man skrattar fortafarande men åt elaka saker. Man hatar med glädje

3. Arga stadiet - här är det ren ilska som glöder, man får ett hat mot allt och alla.

4. Sentimentala stadiet - allt är vackert, smaka på ordet vackert. Perfekt att kolla smöriga pogram i detta stadie.

5. Tommhetsstadiet - här kan en lätt huvudvärk komma, man kan inte riktigt tänka rätt och man har ingen aning om vad man säger.

Ibland är mina vänner bara för smarta! Tack Camilla!


sorry boys. ni har ingen chans om ni inte ser ut så här OCH är vampyr. ribban har hjöts. sorry!


Kommentarer
Postat av: Malin

GAH!

Postat av: Amanda

Är nog många tjejers ribbor som har höjts efter Twilight ;D

2009-01-15 @ 16:56:06
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback