A WALK DOWN MEMORY LANE

Natt-teven upphör verkligen inte att överraska! Hör här: tv3 sänder Förhäxad i repris. Jag älskade ju den! Jag och mamma brukade sitta bänkad framför teven varje söndag (eller var det kanske torsdag.) Jag gillade Piper fast jag tyckte hon var lite tantig och att hon kunde vara lite mer som Phoebe. Jag gillade nog Phoebe mest av alla. Och den där jävla snubben som bodde granne med dom, fasiken vad jag hatade honom, för jag älskade ju Leo (våran katt hette också Leo kan ha varit lite därför.)
Jag säjer då det, natt-teve is the shit!


Kommentarer
Postat av: Lotta

ÅH FÖRHÄXAD :) när jag var mindre gillade jag phoebe bäst. jag och mina två bästa kompisar försökte vara som dom i förhäxad och jag ville vara som phoebe så jag försökte "få varsel", sitta och gissa vilken färg som nästa bil kom skulle vara ;) haha. jag misslyckades jämt. men nu gillar jag piper mest. och jag älskar också leo :) och jag hatar dan. för piper och leo är ett av världens sötaste par. om två avsnitt är avsnittet då de återförenas, det är så fint! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback