LIVET 04.00

Jag hör ljud från badrummet, tänker vem fan är vaken nu, tänker det måste vara Malin, tänker tänk om det inte är Malin, tänker tänk om den är läskiga ungen med potatissäcken över huvudet från barnhemmet, tänk om det är den där lilla jävla ungen som kommer för att hemsöka mig, där där lilla jävla ungen!
Sedan tar jag några djupa andetag, tänker Emma du är faktiskt 18 snart. Sedan vågar jag mig ut ur mitt rum och vem är det inte som stör mig i min fridfullaste tid på dygnet om inte...pappa...som kollar hockey...tjugo över 3 på natten.
Jag verkligen längtar tills den dagen då det verkligen står en liten unge med en potatissäck över huvudet och ser läskig ut utanför min dörr.
Och pappa sedan, nu har han skrämt upp mig, den senaste tiden har jag haft för mycket att tänka på för att hinna tänka på olika spöken/monster/läskiga ungar/saker som kan skrämma en sent på natten när man är ensam.
Kommer ihåg när jag och xxx skulle sova, helt plötsligt skrek xxx det är någon utanför dörren, jag skrek din jävel du är större än mig, du kollar vem det är, xxx viskade livrädd tänk så är det ingen "vem". Det här har satt djupa spår i mig. Numera är jag alltid förberedd på det värsta. Kollar alltid garderoben/under sängen innan jag sover.
Fattar inte varför berätta detta för er, kan bero på något av detta:

1) Jag är hög
2) Jag är psykiskt sjuk
3) Jag är både hög och psykiskt sjuk

Nu är det enda som kan hålla mina tankar borta från spöken/monster/läskiga ungar/saker som kan skrämma en sent på natten när man är ensam, är lite 1000 apor. Läste precis mitt års horoskop! Tydligen ska jag dö i augusti! Panikångest. Hur i hela friden ska jag hinna med min att-göra-innan-jag-dör lista? Dessutom har jag några nya punkter, hör här:

Se gorillor

Segla över stilla havet

Prata med Paris Hilton
Träffa på den läskiga ungen med potatissäcken över huvudet
Kanske öppna ett eget barnhem också eller NEJ FÖR FAN

Hur i allsin dar ska jag hinna med det på 7 månader! Bäst att sätta igång. Tjarå!


Kommentarer
Postat av: camilla

men jag skulle dö i februari! hur ska jag hinna med allt!

2009-01-06 @ 04:08:31
Postat av: Lotta

jag ska också dö i augusti :/ och jag som hade tänkt lära mig jättemånga stjärnbilder.



i förrgår kväll hade jag extrema sömnproblem för att jag tänkte på vampyrer. det blir så himla jobbigt för jag tänker jämt att jag håller på att bli psykiskt sjuk när jag tänker så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback