-

Idag kollade jag på Stjärnor på slottet för Jonas Gardell var med. Och ni vet ju hur jag älskar honom. Han berättade om sin mamma och det var nog det finaste jag hört i hela mitt liv. Och när han berättade hur han stått på tunnelbaneperrongen och tänk nu hoppar jag. Det var så hemsk att det kröp inne i hela mig.
Sedan när han satt på scenen och sjöng Jag ska aldrig sluta älska dig kunde jag inte sluta gråta.
Och scenen i Livet är en schlager, när David ligger i sin säng och Candy Darling lägger sig brevid honom, frågar om du skulle leva om ditt liv skulle du vara cp-skadad då? Och han svara då skulle ju inte jag vara jag. SÅ VACKERT ATT JAG INTE VET VART JAG SKA TA VÄGEN.
Har ni sett De halvt dolda som sänds på svt nu? Den är helt galet bra! Jag tycker om alla historierna men särskilt mycket tycker jag om historien om
Linus och hans familj. Man vill inte tycka om Linus men det går inte att låta bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback