ur modett nummer 3

Jag heter Emma och är den coolaste katten i stan.
Jag vaknar till när väckarklockan ringer och tänker helvetefanhelvetefan osv.
Sen somnar jag om och sover  tills jag måste springa till bussen.
Jag kan inte låta bli att skratta speciellt på fel tillfällen.
När det är dags att träna gömmer jag mig under täcket med en påse chips.
Jag flyttar hellre till Paris än stannar kvar här.
Min lillebror tycker jag är helknäpp. Men jag tycker han är ännu knäppare.
Jag drömmer om sol/varma vindar/sand/ljusblått vatten när jag fryser.
Min idol Håkan Hellström och jag borde göra xxx tillsammans. Det skulle bli helt underbart tror jag!
Jag klär mig helst i skit tajta jeans Min stil skulle kunna kallas jävligt fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback