TAKEITORLEAVEIT

Nu får ni välja: berätta vilka ni är i en kommentar eller så slutar jag blogga! Ni väljer helt enkelt. Älskar ni min blogg är valet enkelt. Förlåt kära ni om jag ställer ett sånt här ultimatum, förstår om ni är blyga det är jag också ibland. Men om ni helst vill vara anonyma kan ni ju alltid skriva typ " är en tjej som gått i din klass" eller "jag är en kompis till din syster" eller "jag är en skitsnygg filur som är nästan lika cool som du" eller vem ni nu är. Berätta vilka ni är eller så slutar jag blogga. Ni väljer. Och jag väntar med spänning.

xoxo


Kommentarer
Postat av: M

du vet vem jag är. Det börjar på M och slutar på alin. :)

Postat av: matildap

jag tycker om din blogg!

2009-01-04 @ 14:10:56
Postat av: Anonym

din gamla granne!

2009-01-04 @ 15:54:16
URL: http://angiee.blogg.se/
Postat av: .

jag är en tjej som gått i din gamla klass ;)

2009-01-04 @ 22:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback