one of the sevenhundred things i hate about you

okej, jag skulle kunna skriva flera sidor fulla med saker som förklarar varför jag hatar kiruna. idag kan jag skriva en ny orsak på listan. reaktionen på mina nya jeans kanske inte var världens bästa, några kollade snett och tänkte är hon helt jävla dum eller det är skitfult och några liksom hånlog åt mig och mina jeans. jag ville räcka ut tungan och skrika rakt i deras ansikten HAR NI ALDRIG SETT ETT PAR JEANS ELLER?

haha fyfan vad dålig stil liksom jag trodde man var annorlunda om man hade grönt/lila/orangt hår, hud mellan fingrarna, 3 par ögon och kanske saknade en näsa eller så
men hörni jävligt nog nu i kiruna är man annorlunda om man har ett par ljusa uttställda jeans
allt det här resulterar i att dom här jeansen är mitt nya favoriter, hörni jävligt nog nu, jag kommer använda dom HELA TIDEN

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bra Emma, stå på dej!

jag har också ett par utställda jeans btw:)

2009-01-16 @ 16:57:04
Postat av: Jennie

oops glömde namnet:D

Postat av: kim

Men vad i...? De var ju jättefina! Folk är konstiga, usch, jag hatar att få såna blickar, man blir jävligt osäker av de. St å på dig, ha dem varje dag, du är snygg. du är JÄTTEFIN!

2009-01-16 @ 18:46:11
URL: http://frokenjaderstrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback