never let go of someone you can't go a day without thinking about

Igår efter att jag hade skrivit det där inlägget om att om ni jävlar inte avslöjar vilka ni är dödar jag bloggen, fick jag lite panik, tänkte vad gör jag om ingen avslöjar sin indentitet? Sedan kom jag på den utmärka ideén att då startar jag bara en ny blogg. Tänk vad roligt det hade varit för er dagen då ni hittar den nya bloggen, då hade jag suttit där och skrattat er rakt upp i ansiktet, haha era jävlar jag skojade ju bara, inte lägger jag ner bloggen, tids nog viste jag att ni skulle hitta mig. Hade det inte varit hel festligt så säj!?

Men så när jag vaknade och sprang till datorn såg jag att 4 underbara själar hade avslöjat sin identitet. Så stolt jag är över er. Från denna dag bloggar jag enbart för er. Malin (min syster, min stalker, JAG VISSTE JU REDAN ATT DU LÄSTE MIN BLOGG KNÄPPIS!) fröken Pekkari, min gamla granne och en tjej som faktiskt gått i min gamla klass!

(Appropå min syster tror jag hon håller på att bli HELT psykskadad, alldeles nyss satt hon bredvid mig här, helt plötsligt hörde jag en duns sedan helt plötsligt låg hon på mitt golv, såg chockad ut och sa oj vad knäppt! Jag säjer då det, dagen den flickan öppnar munnen för att säja någonting vettigt flyger det rosa elefanter utanför fönstret, ungefär som med mig då, fast det är ju det ni älskar med mig eller hur?)

Imorgon kommer jag blogga sönder er. Ni blir aldrig av med mig. Och ni som ännu inte avslöjat eran identitet, det är okej! Det är helt okej! Det gör mitt heltidsjobb som proffsbloggare mer intressant. Puss och kram till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback