...

En av min systers kompisars syster har fått en liten bebis. Gissa vad den heter? Julian! Hur fint är inte det? När jag blir stor ska jag också döpa mitt barn till Julian (förlåt, jag vet att det är fult att härmas.) Efter Julian Casablancas liksom! Finfint!
Julian och Ossian. Så ska mina barn heta. Dom kommer vara dom finaste pojkarna i hela världen.
Julian kommer vara äldst, den coola storebrosan. Ha lite för långt och lite lockigt hår. Sjunga i ett garageband (precis som Mr. Casablancas!) och stå och tjuvröka bakom gympasalen redan i 6:an. Ha skinnjacka året runt fast det är alldeles för kallt och skrämmer vettet ur sina föräldrar (mig och min man) när han kommer hem med en tatuering på underarmen!
Ossian kommer vara den söta lillebrosan. Lite blyg och få mvg på alla matteprov. Alla lärare favoriserar honom, alla tjejer i klassen är hemligt förälskade i honom och alla killar vill vara som honom (fast de erkänner de såklart inte för att han är ju lite nördig) för att han charmar alla när han kastar sin kopparbruna lugg ur ögonen.

(vi får bara hoppas att mina barn inte blir psykfall som saknar hjärna, är fruktansvärt elaka och går omkring med en säck på huvudet!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma Hellström? :)

2009-01-17 @ 19:47:49
Postat av: Kim

oj, mitt namn kom inte med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback