A NEW BUSSINESS PLAN

Jag har ett förslag! Hade dom inte tjänat feta pengar på att flytta ena Statoil (förslagsvis Statoil södra), rivit ner Okq8 (eller förslagsvis öppnat upp den ute i skogen, typ Tuolla, ghetto barnen måste väll också ha nånstans att köpa godis?) och öppna upp Statoil där Okq8 förut låg. Förstår inte hur dom tänker med två Statoil 100 meter från varandra. Låter det inte som en utmärkt ideé? Hoppas jag också kan tjäna lite feta pengar när kommunen snappar upp min geniala ideé!
Au revoir for now!

Kommentarer
Postat av: Somliga går med trasiga skor

Ja, snälla. Kan vi inte öppna upp en mack här ute i skogen till vår hemlösa förtjusning?! Jag och alla de andra ghettobarnen längtar tills vi får sätta tänderna i vår första godis, eftersom dagarna mest går åt till att prata grov förortsslang, tugga på bark och mysa under de presseningar som vi kallar "hem". Ditt intellekt skiner verkligen igenom och jag, liksom kiruna kommun jublar högljutt över "idén/idiotin". Fram till denna glädjens dag, då vi ghettobarn får skåda Macken, ska jag drömma mig bort till det glamourösa liv som det måste innebära om man bor i schtaan (ghettoslang -du skulle aldrig förstå. Kanske bäst om jag infliknar med ett stort IRONI så att budskapet går fram, jag har för mig att personer med ett lågt iq brukar kräva det.) Piz bre, hoppas att inte aina kommer och tar dig för din fett ofeta intelligens.

2009-01-08 @ 13:25:20
Postat av: ägaren

somliga går i trasiga skor: där sa du det själv. personer med lågt iq behöver tydligen en STOR förklaring om vad man menar. du ska inte använda dig av ironi eftersom du inte vet vad det betyder.

2009-01-09 @ 23:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback