THURSDAY

dagens sex drugs and rock'n'roll: mötley crüe till pochl. dom + pete d = varje förälders värsta mardröm
dagens bild:
 
jag är total besatt av bilder på människor som röker. på åtminnstone en tredje av alla mina sparade bilder finns det en cigg. så.jävla.fint. grrr.
dagens någonting-som-jag-inte-riktigt-vet-hur-jag-ska-kategorisera: du är så jävla söt söt SÖT att jag vill äta upp dig! vad jag hatar när jag bli så fnittrig, flickig och jobbig. bara ser rosa moln och så vidare. sjukt jobbigt.
dagens våra bästa år: dagens avsnitt framkallade starka känslor hos min mami. hon satt framför teven och skrek "JAG HAR LUST ATT MÖRDA SHAWN, DÖDA HONOM!"
dagens JIPPIE: jag ska läsa franska! jag ska läsa franska! en ska att stryka från göra-innan-jag-dör-listan.
dagens misstag: efter att elin klings assistent och andra diverse bloggerskor tjatat sönder 18 karat gold gjorde jag precis misstaget att lyssna på den igen efter ett litet uppehåll. DEN ÄR JU SÅ VANSINNES BRA ATT MAN KAN DÖ. LYSSNA PÅ DEN OCH BLI TOTAL BEROENDE. TOTAL BEROENDE. kan vara en av dom bästa låtarna som finns. jopp, det är nog det.


dagens talang 2009: i måndags var vi och tittade på en föreställning med någon slagverksgrupp (minns ej vad dom hette) och dom var helt sjukt bra så jag tänkte vad vore talang 2009 utan dessa herrar? sedan hörde jag att dom visst redan vart med 2008. hoppsansa.
dagens rån: älska mammas rutiga skjorta. den får definitivt bo i min garderob ett tag till.

Kommentarer
Postat av: kim

vem är det som är så söt att du blir än mer fnittrig än du redan är? ;b

Postat av: jag

kim: en hemlig herre i sina bästa dar helt jävla klart :D

2009-02-20 @ 22:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback