några snyggingar från ny fashion week...

...men ni är väll så jävla töntiga att ni inte ens vet vad det är. ha-ha-ha.


usch jag är helt utbränd nu måste tacka nej till jobb imorgon. istället ska jag sitta framför datorn och titta på bilder från visningar. mummsigt. undra vart jag ska börja. alexander wang sög denna gång så vi får se vad resten har att erbjuda. kanske tittar lite o.c, bakar kladdis, myser ner mig under täcket följt av ett långt bad samt skriva på min nya novell som är kick ass. låter utmärkt! peace out lovers!

Kommentarer
Postat av: kim

Tack Emma för tipset, nu vet jag hur man länkar! :)



Förresten gissa vad jag har gjort, jag har sytt in ett par jeans!!! Känner mig grymt stolt!



Vad är det för jobb du fått?! Blir riktigt nyfiken! Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback