THURSDAY

dagens omslag: Suvi Koponen, mars 2008

dagens låt: Geraldine - Glasvegas
dagens frukt: kiwi.
dagens förälskelse: den här mannen....oh my.....

dagens frisyr: hög hästsvans.
dagens jag-vill-också-säja: "I CURSE THE DAY YOU WERE BORN!" Till väl vald person.
dagens beroende: ingenting! likamed jättebra!
dagens färg: svart.
dagens dåligast komiker: Magnus Betnér! Jag såg ett klipp med honom där han hånar Björn Gustavsson så jävla hårt, han säjer att han hatar Björn och att han är urusel, efter ett tag kommer Björn i på scenen. Fan vad han borde skämmas. Har aldrig fattat mig på honom, han är så arg hela tiden!
dagens jobbigaste: jag har inte vända en omelett! Det blir bara en stor hög av ägg och absolut inte sådär fint som alla kockar på teve lyckas med.
dagens läppstift: läppstift är så tjusigt (om man passar i det!) jag älskar den mörk, djupt röda färgen.

dagens the hills: ha ha ha, looks like Lauren is stealing your boss Heidi!





Kommentarer
Postat av: lotta

ang. komiker: jag håller med dig. det enda magnus betnér gör är att klaga. hur kan det vara roligt?



ang. omelett: ska man vända omeletter? i min kokbok står det att man bara ska peta med en gaffel för att få det jämnt. men det gäller kanske bara bondomeletter

Postat av: jag

lotta: ang. omelett: jag vet inte! jag har fått för mig att man ska vända dom, iallafall sådär halvt som dom alltid gör på teve! jäkligt svårt är det iallafall!

2008-11-14 @ 08:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback