THAT WAS WHEN I RULED THE WORLD

jag har hamnat i coldplay psykos! fast det är väldigt fint.
Till formen hade jag behövt hundtandmönstrat tweed tyg. hum. någon som har att ge bort till mig? finns det på röda korstet tro? detta får jag kolla upp!
Nu ska jag äta nudlar + röra. GOTT!
puss och kram

p.s i helg visades camp rock. (jag har velat se den i evigheter! TÖNT jag vet!) ja herregud, jag och mamma satt i soffan och jag kollade text teve. helt plötsligt började jag stamma! jag typ "mamma, camp, camp, camp, camp rock, visas, visas idag!" aja det jag vill med detta var iallafall att i den versionen med svenskt tal (JA, jag såg BÅDA) så pratade två av brosorna skånska och den andra inte! om man är bröder så har man väll samma dialekt? visst ska dom spela brosor i filmen också? jäkligt konstigt isåfall! som att felix skulle börja prata skånska helt plötsligt.


Kommentarer
Postat av: Lotta

lyssna på the cinematic orchestra om du gillar coldplay :) to build a home låter som det finaste coldplay kunnat göra, fast lite finare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback