jag blev utmanad av burnstedt

Tre saker som skrämmer mig:
1. dö utan att få förverkliga sin dröm
2. bläckfiskar
3. ungen med potatissäcken över huvudet i "barnhemmet"

Tre personer som får mig att skratta:
1. jag själv
2. vänner
3. conan o'brien

Tre saker jag älskar:
1. skratta
2. guacamole dip
3. skor

Tre saker jag hatar:
1. vinter
2. kiruna
3. spencer pratt


Tre saker jag inte förstår:
1. krig
2. mobbing
3. rasism


Tre saker jag gör just nu:
1. andas
2. skriver
3. sitter


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. se gorillor
2. bo i paris
3. rädda världen!


Tre saker jag kan göra:
1. skratta jättehögt
2. slösa mest pengar på kortast tid
3. alla låttexter (utantill)  till alla låter jag tycker om

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. tala franska
2. surfa

3. spela gitarr

Tre favoriträtter:
1. guacamole dip med chips
2. glass med chokladsås
3. chokladpudding med grädde


Tre personer jag utmanar:
1. alla som vill
2. alla som vill
3. alla som vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback