debatt

Alltså, jag älskar Debatt och Janne Josefsson, i vanliga fall.
Såg precis reprisen. Alltså, fyfan vad fjantigt. Dom påstod att Alex Shulman håller på med mobbing. Vad är det för tråkiga och allvarliga människor som kan påstå något sådant?
Okej, vissa saker han/1000 apor skämtar om kan kanske vara lite överdrivna. Men varför vara så jävla tråkiga, bara för att någon gör något annorlunda och kanske inte så "politiskt korrekt" så blir det mobbing. Vad fan är det för trams. Sånt här gör mig så jävla arg. Jag hatar politiskt korrekt och tycker i princip att man kan skämmta om allt. (typ inte religioner, handikappade/sjuka och fattigdom.)
Det är så TYPISKT SVERIGE. Varför inte THINK OUTSIDE THE BOX. Varför får man aldirg vara lite OKEJ, JAG GÅR EN ANNAN VÄG OCH GÖR INTE SAMMA SAK SOM ALLA ANDAR? Varför får man inte det?
Och den där jävla Marcus Birro!!!! Vem är personen??? Vad har han emot lite skämt??? Vem har bett honom uttala sig om något??? Den här Marcus Birro sa att han tycker att Alex Shulman är precis som dom där mobbarna i skolan som trycker ner dom svaga. WHAT? Jag började skratta när han sa det. Dom menar att Alex på sitt sätt att skriva tycker ner dom svaga, förstår inte människor att det är på SKÄMT? Att det inte är på allvar? Förstår männsikor överhuvudtagen att det är på skoj? Det är ju så oerhört långt ifrån det Alex Shulman håller på med. Det är liksom hans jobb. Han driver en humörsajt. Om man blir så himla upprörd över det så behöver man väll inte vara inne och läsa där då? Då kan man ju bara skita i det?
Så oerhört fjantigt, man måste liksom bara ha någon att skylla på. Så himla dumt att jag typ skämms. Jag skämms för Marcus Birro. För efter sin predikan om varför man ska hata Alex Shulman och bojkotta 1000 apor (orkade inte ens lyssna klart på honom) så skrattade Alex och sa "men Marcus är du arg för att vi har skämmtat med dig? Har du ingen humor?" ja då sa Marcus Birro "jo, det skämmtet tyckte jag faktiskt var rätt kul."
Ha ha ha, VA? Dubbelmoral?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback