bajs!!!!!

Här i stan kan man inte ens hitta en grå t-shirt. Det finns liksom inte. Bara ett exemplar i storlek xs. Självklart köpte lilla jag den. Jag köpte upp den sista gråa t-shirten som finns i Kiruna och jag kommer fan aldrig använda den.
Och det finns inte ens guacamole dipp på Okq8.
Fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan.
Fan.
Fan.
Fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och det är så kallt att man nästan dör när man går ut. Som tur är bara nästa. Det är så kallt att man inte ens kan stå ute och röka. SAY WHAT!?
Jag hatar Kiruna. Nej, jag inte bara hatar Kiruna.
Jag vill mosa Kiruna med en stridsvagn.
Vart håller alla terrorister
hus när man behöver dom?
Jag behöver något att ta ut min ilska på. Nästa köp blir en såndär boxningskudde. Helt klart.

Fast jag älskar mina nya skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback