kiss me now that i'm older, i won't try to control you

Idag råkade jag skära mig rakt i handen med en kniv (eller kalla det vad ni vill)
det låter brutalare med kniv.
Iallafall så var det på formlektionen.
Form är kul. Svinkul.
Våran lärare röker och jag älskar när han har tagit en rökpaus och kommer i i klassrummet.
Åh. Det är den bästa lukten. Mmmm.
Ibland kan det räcka med att bara känna lukt. Ja.
Våga säj nej. Rökning dödar. Ja, ni fattar. Fast lukten är fortfarande fin.

image489
Och såna här fina bilder tar Hanna min klasskompis.

Över och ut! Puss.


Kommentarer
Postat av: Marie

Den lukten är ju det värsta som finns, bläää! Jag hade kunnat dumpa min pojkvän om han luktat så, seriöst. Det finns nästan inge värre :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback