gratisreklam av det bra slaget!

Åh, det finns en alldeles fantastisk tjej som heter Sandra. Jag känner inte henne men det är som jag gör det, hon har världens finaste garderob och allt hon skriver blir till guld och hennes pojkvän ser ut som Håkan Hellström. Åh, is it love. Jag har följt hennes blogg sedan något år tillbaka och det känndes verkligen som att den här kärleksförklaringen behövdes. En dålig dag behöver jag inte mer än ett fint inlägg från henne. På riktigt. Hon vet. Hon har dom bästa svaren på alla frågor. Ohja, det känns som att hon är en kompis fast jag aldrig träffat henne. Om jag hade gjort det hade jag blivit helt konstig och fnittrig och alldeles till mig. http://niotillfem.tjejsajten.se. Do it, don't hesitate!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback