film

Min morbror är expert på filmer. Han är jordens filmnörd. Fast det är bra. I hans vardagsrum har han hyllor som täcker hela väggarna med filmer och i förrådet mer. Han har tidigare tipsat mig om en fantastisk bra italiensk film som heter Cinema Paradiso och världens sorligast film What dreams may come (jag drog täcket över huvudet och grät upp en helt toalettpappersrulle efteråt, fantastisk film.) Dom två filmerna är några av dom bästa jag sett. Idag när han var på besök pratade vi såklart film. Han sa att jag måste se en film som heter Delicatessen. Någon som sett/rekommenderar/vet hur man får tag på den? När ljudet på datorn fungerar igen ska jag se Juno, för den säjs ju vara alldeles underbar. Och Ellen Page är ju ascool. Det jag ville säja är nog att jag älskar film.

Kommentarer
Postat av: Camilla

ha en bra dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback