onsdags lista

Idag kom Emelie hem, innan jag ska möta upp henne ska jag skicka lite till email till forever21, tänk om det är värsta snygga pojken som sitter där och skiver, vi hade ju kunnat ha en email romans! Tänk vad fint: vi träffades genom forever21's customer service.

Sålänge får ni en liten lista.

Favoritplagg i garderoben just nu: Alltid min skinnjacka, mammas gamla väska jag hittade i garderoben för ett tag sedan, randig tröja/klänning med djup rygg.

Byter gärna garderob med: Whitney Port.
Trivs bäst i: Klänning, skinnjacka, ett par fina skor.
Bästa stiltipset: Ta på det du tycker är snyggt, skit i om det är trendigt eller inte. Om man försöker härma någon annans stil ser det bara konstigt ut.

Bekriv min stil: Ah. Tycker sånt här är lite jobbigt. Men lite mer rockig är söt och enkel utan konstigheter.
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart och grå.

I sommar kommer jag gå klädd i: Sommaren är typ slut här? Men jeansshorts och t-shirt fungerer fint för mig. Hatt är ju också flott men jag har ju inte lyckats hitta den perfekta än.

Men absolut inte i: Gräsliga silkiga rosa toppar. Åh, det är nog det fulaste som finns.

Jag doftar just nu: Jag ska införskaffa Paris Hilton's Can can det doftar himmelskt!
Favoritmodellen just nu: Jag är alltid lite förälskad i Gemma Ward, för hon är ju bara det vackraste som vandrar på jorden just nu.
Byxa eller kjol: Både och fast helst klänning.
Så många skor har jag: Har aldrig räknat.

Smink till vardags: Inget alls.
Festsminkning: Concealer, puder, mascara, ögonskugga, highlighter, ögonbrynsskugga, läppglans. Olika, ibland inget alls här med.

Sminktips till allmänheten: Less is more, verkligen. En bra bas duger fint, kladda inte på för mycket.
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Åh! En Chanel 2.55. Helst klassiskt svart.

Mig själv med tre ord: Mångsidig, svammlig och självständig.
Jag tränar: På gym.
Jag ville bli när jag var liten: Typ vetrinär.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hejhej! Jag fick faktiskt min kläder idag efter allt strul! Dom kan vara ganska sega på att svara på mail, men till slut brukar dom göra det. Det hjälpte tyvärr inte när jag mailade, utan jag var tvungen att ringa iaf. Dom ville att man skulle maila in en kopia på sitt bankkort där man visar dom fyra sista siffrorna, sitt namn, och utgångsdatumet, sen mailade jag det till kundservicen där. Antar att det kanske är samma sak du måste göra! När dom väl har skickat paketet så går det ganska snabbt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback