(fan vad jag hatar att komma på rubriker)

Hej babes. Idag har jag inte åstakommit någonting! Jag har inte gjort något alls. Inget alls. Och nu är jag sjukt uttråkad. Imorgon ska C se Håkan. Vill också. Förra gången grät jag mest och hotade Jocke (hette han så? inte alls lätt att minnas i dimman, haha!) om han lämnade mig. Det skulle ju bli en sån fin upplevelse (fast det var det ju såklart också, bara att jag inte såg så bra genom tårarna.) Så nu tänker jag att den här gången hade blivit såå mycket bättre. Tänk, du och jag C, när han sjunger Nu kan du få mig så lätt. Visst hade det varit underbart?!
Fast istället för att deppa över det tänker jag börja med en del av C's födelsedagspresent. Fast det kan jag ju såklart inte berätta för er vad det ska bli för hon läser ju min blogg.
Sedan vill jag också säja grattis till Ida som fyller 18-år idag! Grattis din lilla pajas! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback