min torsdag

Vaknade av att Emelie ringde och ville att jag skulle följa med henne upp på "stan".
Åt ingen frukost eftersom att jag mest mår illa på mornarna.
Mötte upp Emelie. Den lilla pajasen har blonderat sitt hår och förtillfället är det orange, så hon köpte extra blondering. Jag hittade ett väldigt tjusigt halsband, ett grått slappt linne och lite söta underkläder. Men min kamera i totally fucked så ni får inga bilder på mina fynd, fast å andra sida har jag ingen lust att visa min nya trosor för alla, jag vet nog vilka kåtbockar det är som läser min blogg ;)
På hem vägen handlade vi godis. När jag kom hem läste jag Elle och åt upp allt godis. Vilket fantastiskt moderepotage det var med bytheway, jag satt jättelänge och tittade på de fina bilderna och blev alldeles kär!
Åt middag, fick ett mejl av forever21 att dom kommer ställa in min beställning, just fuckin' great!.
Tvingade min syster att se på House of Wax med mig eftersom jag sedan min sjukt jävla äckliga mardröm är väldigt lättskrämd. Sedan satt vi i mitt rum och bara pratade, men efter ett tag blev hon väldigt, väldigt arg på mig över en viss sak och gick, eller jag typ slängde ut henne.
När hon gått ringde Camilla, hon var också väldigt, väldigt arg så vi bestämmde att vi skulle ta en nattpromenad. Vi satt och rökte och var allmänt irriterade. Adam och Jocke drack pilsner hemma hos Jocke men vi tänkte "vafan, klockan är ju halv 3".
Så vi gick hem till C, drack kaffe och åt glass med gammal jordgubbssås från 2007. Haha, tydligen hade dom haft den på min tårta också.
Jag gick hem vid fyra, så hon skulle hinna duscha osv. innan tåget gick.
När jag kom hem tänkte jag nu är det ju ingen ideé att gå och sova. Jag drack mer kaffe och åt mackor. Det enda vettiga på tv var MTV. Såg en gammal video med The Sounds, alltså gud vad dom är snygga! Efteråt kom en video med Paramore. Jag älskar kvinnliga musiker som inte tar av sig kläderna som små horor. Tyvärr får dom inte så mycket uppmärksamhet och det är jäkligt synd tycker jag.
Efter ett tag blev jag uttråkad, efter ett tag somnade jag.
Imorgon åker jag troligtvis till Luleå och joinar Camilla och Lattis.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback