go ernst! go,go,go ernst!

För OOOH MYYY GOOOD!


Igår var Cry Baby på teve. Då blev jag glad. Men ja, ni förstår ju att Johnny Depp aldrig har varit så snygg! Och att jag
aldrig sett en snyggare människa, ja då kan man ju inte annat än att bli glad.



P.S jag har en inneboende, en liten fluga! Jag funderar på att döpa honom till Ernst. Lilla Ernst. Efter Ernst Kirchsteiger förståss. Sommar-Ernst. Flug-Ernst. Jag tycker att Ernst (människan förståss) har en himmla härlig personlighet, tycker alla pojkar borde se upp till honom. Camilla säjer att jag har en liten mormor i mig, jag säjer bara att det är bra och hon då säjer ja, kanske...


.............................................................................................................................................................................

and if a double decker bus crashes into us
to die by your side is such a heavenly way to die
and if a ten ton truck kills the both of us
to die by your side
well, the pleasure, the priveledge is mine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback