ett liv med låga krav hade väll varit bra ibland

Nu är jag ledsen på riktigt. Igår när jag skulle tvätta kläder (jag kan inte tvätta, herregud vad tänkte jag??!!) slängde jag ner mina nya jeans i tvättmaskinen tillsammans men massa vittvätt. Och vad tror ni händer? Jepp, hela min vita basgarderob blir fucked. Massa gråa/blå fläckar överallt. Det här tycks ju vara världens jävla i-lands problem men vafaaan. Den här dagen kan inte bli värre.
Om jag hade varit Paris Hilton så hade det här inte varit ett problem. Men nu har jag liksom 10 kronor på mitt konto.
Nu får jag istället ta fram mina stora bejbis ögon fulla med tårar och be mamma fixa det här på något sätt.

Hur man får sin vilja igenom:
1. Fråga snällt.
2. Tjata lite.
3. Ta fram bejbis/hundvalps ögon.
4. Börja gråt litegrann.
5. Skrik.
6. Skrik ännu mer.
7. Säj att du får en ångenstattack. Börja gråta asmycket.
Det här fungerar för mig varje gång. Ibland behövs bara lite bejbis ögon. Herregud så lättlurarde människor är ibland.

MEN! Nu över till en annan sak babes.
Kristoffer som bloggar från Stureplan.se är så jävla bra. Det här är nog den bästa bloggen på länge. När jag satt här med gråten i halsen, faktiskt! Så läste jag ett sjukt roligt inlägg av honom, tror det var dom hära "saker alla tänker, men ingen säjer högt". Så fantastiskt.

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback