back into business.

Tog en liten bloggpaus under helgen. Fredagen var väldigt bra. Började hos en kompis med öl och tv-spel och monopol. Träffade Jens, han är typ världens gulligaste kille och han är ju för fan singel. Tjejer vad väntar ni på?! Annars bara kryllade det av vänner och gamla bekanta = svinkul. Upp och jobba klockan 11. Måste jag säja att jag var helt död när jag vaknade?
Under lördagen blev jag trakasserad av mr. X. Efter ett antal obesvarade samtal borde väll han förstå? Så den dagen var mest ganska värdelös.
På söndag fyllde morfar 80 år! Världens bästa morfar. Av mig och Ida och Malin fick han en bok med en massa bilder på våran släkt. Vi åt mat och tårta och drack champange och vin. Efteråt var jag så trött att jag somnade medans jag och Joel skulle kolla film.
Slut på den helgen! Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback