the golden year; mitten del II

sitter på en säng i en lägenhet på krukmakargatan. imorgon åker jag och nicola till kiruna. och om en vecka har min skola börjat. ja det har hänt lite saker här, bloggen. kom in på min drömutbildning i trosa.
förra veckan var vi i barcelona, ni kanske vill se lite:
jaja det får räcka. det var funtimes för hela slanten men också en pers med tjocka släkten (och det var ej ens hela...phu heh) fick nervsammanbrott på flygplatsen, nästa släktresa blir f-aa-n till ett spa asso.
samma vecka var det ju pride!!! började med att jag och soffan köpte räkor och bubbel, gick hem till malin och slet av oss kläderna. var ju bland det roligaste jag gjort i mitt liv, skrek "ut med rasisterna, in med feministerna" tills rösten var borta. dagen efter skulle jag flytta från min fina lilla lägenhet, det var mindre kul kan jag säga er. 
här kommer en bild från soffan där jag är utklädd till twiggy på vår maskerad. känner att jag kanske funnit my true style and look i det där. 
 
tänkte att jag skulle ladda upp massa fler bilder men jag orkar tyvärr inte.
 
xoxo love u all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback