helgen

i fredags hade jag värsta mysiga dagen med kim (så ledsen att hon åker till australien snart...) vi åt lunch och shoppade och jag köpte ett jättefint linne från nya affären & other stories. plockade på mig typ hela affären till provrummet = måste vara bra. vi åt glass och satt i solen och njöt av livet osv. sedan skulle jag bjuda henne och sophie på middag men sophie blev sjuk så jag fick fröken för mig själv och bjöd på pasta med parmesan, citron och grädde (så jävla gott) och vitchokladmousse (också så jävla gott) till efterrätt.
igår var jag på matildas utställning. mycket fina saker. på kvällen kom soffan förbi och vi åt middag med ester. sedan spårade det och idag vaknade jag upp klockan 2 och ville dö men stapplade ut på balkongen och försökte piggna till i solen, gick sådär men fick nog ett par nya fräknar iallafall. 
och nu sitter jag här, smsar med en gullig kille och väntar på att skypa med amanda. klart slut på den helgen. nästa vecka kommer min moster från småland på besök och så har jag bemanningstelefonen från jobbet hela veckan, kan bli hands full....hojjhojj.
 
pusspuss.

Kommentarer
Postat av: hejhörru

asså den där bilden på dig och ester, love it

2013-05-05 @ 22:45:45
Postat av: Kim

Bästa mys-dagen på länge! Kommer sakna dig Emma :(

2013-05-06 @ 08:55:17
Postat av: Mamma

Kissen verkar gilla dig, Emma!

2013-05-07 @ 18:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback