livet part four

 
känner mig väldigt förvirrad i livet just nu. men så är det vällalltid när en ny era börjar.
ludvig har flyttat ut, bara tjejerna kvar i lägenheten, love it so much? lite kär i någon som är i paris, hur knäppt att spendera en månad i sär när man träffats 5 gånger? sökt jobb på vällingby rondellgrill, ja gudarna ska veta att jag är en ombytlig människa. saknar kim som är i australien och saknar jennie som är i kiruna. tankar tankar men på torsdag åker jag och sofie hit:
känns som att det kan bli ganska härligt och avslappnande för själen. har köpt upp hela apotekets förråd med solskyddsfaktor 50.
såhär såg det ut i torsdags innan jag blev sjuk och började jobba, då vi åt middag och kim kardashian pallrade sig ner till trädgården, där niotillfem stirrade surt på hennes vän som ramlade in i ett plastträd. (okok det där lät ju synnerligen konstigt för den som inte var där men det var så det gick till)
 
puss å kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback