glad idag.

var på en jobbintervju som gick väldigt bra, tror jag. hoppashoppashoppas att jag får det. superduper cute och trevlig kille som jobbade där. på vägen hem var det en superduper cute kille som spelade en truddilutt i tunnelbanan. blir alltid så glad av det att jag börjar fnissa. sedan ringde jag telia och fick äntligen tag i dom så min nya telefon kommer om några dar. antar att inget mer spännande än så kommer hända idag men det gör inget för är glad idag. nu ska jag äta lunch och titta på ett avsnitt av sveriges mästerkock. sedan ska jag bege mig till jobbet. om någon undrar så har jag redan ett jobb, det är dock bara 2 gånger i veckan/3 gånger varannan så behöver ett till.
 
puss. hejdå.
ja å världens bästa syster.
 
nä förresten varför skulle det inte hända något mer spännande idag bara för att jag jobbar sent? ska pop the bubbly och bjuda över en kompis. om jag inte däckar av trötthet :(
puss.hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback