denna vecka

går nog till historien för mest tid spenderad i väntan på bussar som aldrig kommer. har börjat mitt nya jobb (fick det där jobbet som jag var på intervju på förra veckan!) och verkar ha prickat in mina jobbtider precis efter när bussarna inte går. eller så är det för att det varit svinkallt hela veckan och 10 minuter känns som flera timmar. har jobbat sex av sju dagar denna vecka, klagar ej men nog blir man trött alltid, så trött att det var nära till tårarna igår på jobbet. men det får ju en också att uppskatta the little things in life. såsom att lägga sig under ett varmt täcke. fika med en kompis innan man börjar. äta kola i badet. göra sig fin och dricka en öl och inte mer. lyssnat på senaste avsnittet av alex & sigges podcast flera gånger för att man somnar efter 10 minuter varje gång. äta god frukost innan man måste vänta på bussen. den där gulliga busschaffören när bussen väl kommer. börjar bli expert på detta med att njuta av livet. iallafall ibland.
annat som hänt denna vecka:
har skaffat instagram. sist på bollen om vi säger så. mariaemmaa om ni är intresserade. en ny säsong av kourtney and kim takes miami har haft premiär, ingen kunde vara gladare än jag. camilla och adam har åkt till gambia, har försökt att inte tänka så mycket på det i dessa 18 minusgrader......
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback