bättre stunder än denna har man ju varit med om i sitt liv. tillexempel när:

vi handlade upp hela konsum och hade grilldag.
eller när jag färgade håret vitt och var marlon brando.
eller när jag och emil gick på långpromenad genom hela kiruna och gjorde det fint för en död fågel.
eller när jag trodde att bruce willis satt i bordet bakom oss. osb, han är ej med på bilden, var så skakig av det hela att han inte ens kom med. var iallafall sinnensjukt likt och har aldrig blivit så starstrucked i mitt liv....haha.... tills han ställde sig upp och hade en lite fläta i nacken, det har väll inte bruce willis?
eller när jag satt på en trapp och väntade på att sacha skulle sluta jobbet så jag kunde säga hejdå till henne och därefter äntligen få åka hem till sverige igen och möta upp sofie utanför centralen. har kanske aldrig skrattat så mycket i mitt liv som under den taxifärden hem, när jag skulle berätta om mina två veckor i tyskland. 
eller när vi går förbi ett fik och bara äh vi stannar här, det är sommar, vi har inga tider att passa, vi har semester.
eller när vi satt på en säng och bara skrattade.
osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback