2013

får jag ordning på min ekonomi. detta kommer bli väldigt svårt men har absolut shoppingförbud tills mars. förutom att jag måste köpa en ny concealer, men det räknas inte.
börjar ta hand om min kropp. sofie och jennie, visst är ni på att träna minst två gånger i veckan? hoppas bara mamma och pappa kan betala (bevis på att ovanstående måste tas tag i) mitt gymkort..
inspiration, the one and only:
apprå på kim...hon och kanye väntar barn. när jag läste detta, oh the tears...mitt hjärta, HOJJA, så glad för dom <3
ställer mat och sov klockan på rätt tid. inga mer chips påsar elva på en måndags kväll, inga fler missade luncher eller middagar när normala människor redan gått och lagt sig för länge sedan. 
 
2013 är året då jag blir en mer ansvarsfull person.
2013 är året då jag bara gör saker som får mitt hjärta att må bra.
fan, det här känns jävligt bra hörrni.
puss.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaha, och vad kan då ett gymkort tänkas kosta? Man kan ju oxå promenera, med stavar den som vågar, eller jogga/lunka eller simma. =)

2013-01-01 @ 13:24:10
Postat av: Kim

Emma! Jag ska också börja ta hand om min kropp mer och äta mindre skit (bortser från chipspåsen i köket). Så hojta till om du vill träna :)

2013-01-01 @ 20:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback