hemma hos emma och hanna del två

alltså är så himla kär i mitt rum och vår lägenhet. den är så himla fin :')
igår köpte jag ett:
tidningsställ, design torget.
den som sa att man ej kan köpa lycka hade tagit tillbaka uttalandet om hen varit med igår när jag köpte detta tidiningsställ.
kände mig som en bättre person.
låt ej det där pretto tidningsomslaget lurar er, eller rättare sagt det är ju det det är till för dah. under ligger tidinigar mid khloé kardashian och snygga män på omlagen och några badkarsskrövliga c/o hannah & amandas magasin.
denna är också ny. en egenkomponerad ljuslykta, i sann ernst kirchsteiger-anda, med kopp från ikea och stenar från korfu. alltså älskar den personen som är jag. hihi.
denna kryddhylla är också ett nytt påfund. känns väldigt vuxet och härligt att plocka kryddor från fönstret, slänga i krytan, smaka av, njuta. mm ja typ så.
några andra saker man gillar är lilla posrlinslådan i väggen med kaninen och älgen som saknar ett öra. fjärilstjosanhoppas som hängt med sedan peace and love 2009.
pannkakstårtan på väggen och grytlappar ffrån 10 gruppen.
och köksbordshörnan med diverse. bland annat hannah och amandas ypperlig kokbok en tavla som hannas pappa målat.
 
fint va?
förtsättning följer.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jätte fint!! Måste komma ner o hälsa på dig o se allt i verkligheten.

2013-08-02 @ 14:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback