livet part two

hej bloggen. mitt internet suger, tror hela gatan tjuvkopplat från mig. skulle hämnas genom att hacka mig in på grannens, gick inte så bra. därför kan jag ej ladda upp bilder :( men kan berätta hur min vecka sett ut.
måndag: springa med soffan. våran runda gick redan typ en halv timme snabbare!? till jobbet. hem och skypa med amanda. tisdag: sova och jobba natt. onsdag: sova och jobba natt. torsdag: ledig, middag med camilla och jennie. fredag: jobba till 21.30. lördag: jobba 13-21.30. söndag: jobba 13-21.30. rip fritiden. jobbar natt tisdag, onsdag och torsdag. men sen........................ledig hela helgen. aaahhh. but a woman gotta do what a woman gotta do to get that american apparel bodyn. puss.
nä en bild fick jag upp. spana in min nya fina vas! har kanske aldrig varit så nöjd med något materielt
ha-ha-ha. och en till. spana in mig bakfull och jävlig. notera hamburger rester på kinden. 
nämen och en till! spana in när soffan sminkade mig en kväll. när jag sa att jag ville se ut som dessie (bloggerskan, inte min faster...haha) blev det dock lite för mycket solpuder....no pics.

Kommentarer
Postat av: anonym

här kan du se på jobbet: http://www.oppetarkiv.se/video/1129661/grynet-pa-vift
Grynet träffar Zlatan i Amsterdam

kram

2013-04-16 @ 23:24:56
Postat av: Emma

Anonym: Hehe jaaaa fast har redan sett det minst 10 gånger!

2013-04-16 @ 23:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback