en torsdagsnatt

när vaknade du imorse?
imorse och imorse. im a night workin gal, klev alltså upp runt 17.00
vad var det första du tänkte när du vaknade?
gud inte än.
har du ringt någon idag, vem och vad sa ni?
lina och pappa, ingen av dom svarade?! vavava?!?! sedan amanda, gulle svarade förstås, berättade om hennes dubbelgångare som jag sett två dar i rad, bokade in en skypetid och så började hon berätta någon historia om olivia på fyllan....haha...som hon aldrig hann berätta klart.
vilket humör är du på?
njae ganska nöjd ändå, så nöjd man kan vara på jobbet en torsdagsnatt.
vad har du på dig just nu?
byxor från topshop, tshirt h&m, okänd kofta. underkläder och sockar någonstans ifrån. hittade dom på gatan. skojja.
har du ont någonstans?
lite i ryggen, på samma ställe som jag hade ont på förr när jag trodde jag hade ett tumör i ryggen....*rädd*
om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du sugen på?
grillad kyckling, thaimat, fulpizza från typ bagar bertas <3, chip och dipp, räksallad mm. *hungrig*
vad var din senaste lön på?
vet ej *spending all my money like a millionare* nej skojja, men minns faktiskt inte riktigt.
vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
bästa bloggen, alltså denna.
vad köpte du när du drog ditt kort senast?
cigg.
vad ska du göra ikväll?
jobba och chilla.
vad gjorde du exakt en vecka sedan, vid den här tidpunkten?
då hade jag nog precis kommit hem från en middag, köpt med mig godis, pratat med malin, lagt mig under täcket, fällt en liten tår pga. olika omständigheter, satt på ett avsnitt av kuwtk och kanske hunnit somna.
när fotade du något senast, och vad?
en hund som heter kimba.
har du någon fobi?
på sistone har jag gått och blivit väldigt rädd för människor, alltså onda människor, typ psykfall, mördare, våldtäcksmän osv. att jag ska bli överfallen och sånt. tror det är alla deckare jag läst och alla p3 dokumentärer jag lyssnat och alla nätter jag sitter ensam i mörkret.
vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?
en grandiosa pizza med extra allt, biff och beasås. not even kidding.
vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
typ tackade mig för att jag ställde upp i en jobbsituation.
när kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
när han kom fram och jag sa nej. så stolt att jag verkligen gjorde det fast det var heartbreaking, så skönt.
vad tror du kommer bli roligast i helgen?
bara det att JAG ÄR LEDIG!
kardashianland:

Basketball&#160;!
image
vilken är din pepplåt för tillfället?
alltid, stronger med kanye.
vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
spelat candy drusch. lite besatt.
vad oroar du dig för?
försöker att hålla mitt oroande på en normal nivå *svårt* för mår väldigt mycket bättre då.
vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
alltså, som om det inte vore nog med att nästan ha svimmat framför malcolm b igår, idag såg jag ison på precis samma ställe, knäppt!
vad har varit mest förvirrande på sista tiden?
varför man hör av sig och säger att man vill ses och sedan inte svarar. aaaaaaaaahhhhhhhhh så jävla irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback