dagens:

är så himla stolt över mig själv. jag å soffan var ute och sprang idag och det var inte alls lika jobbigt som jag trodde och kunde springa mycket längre (trodde att jag skulle klara typ 10 meter) och känner bara fan vad jag är grym. sofie sa att jag har löpsteget, vad nu det betyder men det verkar ju lovande. vi ska springa tillsammans en gång i veckan till att börja med sedan när jag fått in snitsen ska jag börja springa två gånger i veckan. nu när våren är här är det ju extra härligt att röra på sig utomhus och sedan till sommaren...så härligt. har fått några nya fräknar på köpet med! aah livet.
nervös tjej inför första språnget.
varvade med att promenera. intervall är den bästa träningsformen har jag hört.
sedan försökte jag få benji att massera mina ben när träningsvärken började slå till. men det ville han inte. däremot berättade moster bettan om sin helg på yasuragi och det känns som att spa är nästa steg i mitt välmående. mmmh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback