28 minuter tills jag får ett nytt liv i candy crush

då har man tid att fundera över sitt eget liv. fick inte rummet (bakom vitabergsparken med öppna vita ytor och ett piano) jag tittade på i tisdags, blev lite ledsen but i have faith. saker kommer till oss när det är meningen, det är först när man slängt det gamla som man kan få något nytt. och jag tror att snart, snart börjar den nya eran. nu låter det som om jag väntar på någon religiös uppenbarelse och det kanske verkar lite sjukt men det är så det känns.
 
det känns såhär.
mitt liv handlar om mig. inte om dig

Kommentarer
Postat av: shuuuu

ställ om klockan på mobilen så du får fler liv, så slipperu vänta.

2013-04-11 @ 15:20:39
Postat av: shululuuu

asså har försökt komentera ditt inlägg där uppe va... men det går inte. Jag vet vad du borde ha gjort den 25 juli 2010.. istället för att vara bittre då.... frågan är, vet du?! och... kan du gissa vem jag är? läskigt...

2013-04-12 @ 00:03:36
Postat av: emma

nä men läskit hurru. börjar ditt namn på j tro?

2013-04-12 @ 00:43:52
Postat av: shululul

nej, det gör det inte. smartare än så måse du söka att vara. Om du synar i tiden så skall du också se. 25!Juli!2010!

2013-04-12 @ 11:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback