favoriter i garderoben del 1

aaahhh talar som en modebloggare....
 
har aldrig älskat ett par skor som jag älskar dessa. vet inte riktigt vad jag ska ta mig till när det är dags att lägga undan dom för vintern = snart :((((
t-shirt lånad på obestämd tid. i hope forever.....hehe. 
den perfekta kappan. SLET den ur händerna på ida när hon hittade den, dock fanns det några till kvar så hon blev ej utan, sicken tur. glad över att vi ej bor i samma stad för då hade vi sett ut som två idioter med likadan jacka och frisyr och ansikte osv.
mmmm skulle haft på mig denna kjol varje evigaste dag om jag fick. får ju det men verkar lite äckligt och så kommer ju alla tro att man är fattig *spending all my money like a millionare* och ej har råd att köpa nya kläder. dah :(((((
älskar dessa jävla skor för känner mig som khloé kardashian i dom = aldrig fel.
denna klänning ser kanske inte så mycket ut för världen när den hänger på en galge. men damn: perfekt passform och längd. och titta på mönstret, små löv. gullit.
och slutligen....mitt bästa köp någonsin. använder den jämn och planerar att inte sluta med det tills den faller isär och när det inträffar....då börjar jag gräva min egen grav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback