när man väl är förbannad så kan man bara bli ännu mer förbannad.

BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD när jag går i på aftonbladet och läser "det här är till mina mobbare! - stellas avklädda bild skapade debatt" och så är det en bild på en naken tjej där. en mullig naken tjej om man ska tro andra. ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DET DÄR ATT JAG VILL SPY. hon är ej en mullig tjej, hon är en tjej, en naken tjej, så som det alltid ska vara. för att debattera om det skeva kroppsidealet måste man tydligen alltid vika ut sig! = ännu mer fixsering vid kroppar = skjuter er själva i foten. så jävla trött.

mvh jag som lägger ut bikini bilder på kim kardashian

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det jag inte förstår är varför en kvinna i storlek större som visar sig i underkläderna blir ett politiskt statement. Hade hon varit storlek 36 hade det ansetts som att hon bara ville ha uppmärksamhet och att bilden hade ökat sexismen och utseendefixeringen i vårt samhälle.

Varför all denna fokus på kroppar?

On another note; vill du gråta lite? Så jävla vackert:
http://www.youtube.com/watch?v=iF-FktMVTxQ

2012-11-02 @ 15:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback